شناسهٔ خبر: 217951 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل سازمان مجری از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نور

علی نوذرپور مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در ادامه سفر خود به استان مازندران، از پروژه در حال احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور بازدید و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه رو مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نوذرپور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در دومین روز از سفر استانی خود به مازندران با هدف پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه‌های این استان، از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختی شهرستان نور بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات احداث اسکلت این پروژه در سال ۱۴۰۳ انجام و تکمیل شد و قرار داد تکمیل پروژه در سال ۱۴۰۴ منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مجری افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان نور در حال حاضر حدود ۳۷ درصد است که با نظارت و پیگیری‌های مستمر، روند پیشرفت آن تسریع شده و با جدیت پیش می‌رود.

نوذرپور با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه تصریح کرد: تاکنون عملیات اجرایی دیوار چینی، وال پست‌ها، بلوکاژ کف، بهسازی خاک، فونداسیون موتورخانه، تکمیل تجهیز کارگاه، نصب زد، زیرسازی ساندویچ پنل، کانال‌های کولر و چدن فاضلاب آغاز شده و در حال انجام است و به زودی نیز عملیات اجرای ساندویچ پانل آغاز خواهد شد.

بازدید مدیرعامل سازمان مجری از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نور